morgon prommis

Kl 8 tog jag mina 3 små solstrålar och gick till dagis,gud va skönt det är att gå på morgonen,men får fort ont i ryggen,man märker att magmusklerna fortf.är så utspända,orkar knappt gå rak i ryggen,hosta kan man inte heller känns jätte skumt!
Fick en komentar av en fröken på Davvis avdelning,att jag måste gått ner massor att jag va så smal så kort efter=D
det är så roligt att höra:)
lämnade trollen iaf sen gick jag förbi bvc och tänkte boka tid till första vägningen men Niiko men hon tog oss på en gg så nu har jag vägt han han är redan uppe i sin födelse vikt å det va oförskämt bra sa hon nästan för bra,han hade gått ner 200 g sen förlossningen sa hon å det va vanligt för stora barn och nu hade han gått upp 250 g på 5 dagar,så mat...ja det finns så det räcker å blir över,man är ju så orolig innan man ser att dem går upp att dem verkligen blir mätta å får i sig det dem behöver,men nu kan ja känna mig lugn:)
Hon kollade även på hans navel som jag tycker är skiiiiiiiiit läskig,aldrig sett sån stor navelsträng,men de sa dem på förl.att det va för han va så stor å behövde mkt näring,men till saken,den har luktat så illa å vättskat men det av helt normalt,och nu håller den på att släååa så hon trodde ja skulle hitta den i blöjan idag,men han va lite röd så skulle hålla koll på det,men nog va den stor allt sa hon,navelsträngen alltså:)
huvudet hade växt en cm med till 38..mammas stoooooooora pojke,men iaf gick förbi bm med å hälsade på henne å prata lite,bokade tid för efterkontroll,så då ska jag ta upp att jag vill knippsa mina ledare=D sen ta en p-spruta tills det är nå beslut om sånt,sen ska vi gå igenom förlossningen som jag fortf.tänker mkt på...ucha va jobbig den va=/ emn känns skönt å prata igenom den å läsa hur den va=)
iaf så nu är ja hemma lillen vill ha mat nu så ha en bra dag=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0