meningen med livet

det måste vara att få barn,vilken otrolig kärlek det är,blir alldeles rörd när jag tänker på det,vad 17 gjorde man innan vart hade man vart idag utan sina älskade barn,man trodde man visste vad kärlek va men det vet man nog inte förns man får barn det är sån anorlunda kärlek än den kärlek man har till tex en partner,nog för att den är mkt mäktig med,men kärleken till ens egna barn går inte att beskriva,det är kärlek det!


sen kärleken till min Mick är obeskrivlig med,nog för att vi har våra toppar å dalar men det har vell alla i ett förhållande? man kan ju inte vara överens och sams gämt,det som betyder nå är att vi alltid ordnar det och fortf håller ihop vi firar nu 3 år om en månad,men det känns som det alltid vart vi,jag är så himla glad att jag träffade Mick han är verkligen en underbar person,men han har sina sidor lika så jag,vi är starka tills..jag vet att han älskar mig lika högt som jag älskar han vi har 2 underbara barn tills,sen har han ju grabbarna som bonus barn å är så glad att dem får en fadersfigur,lära sig mecka..skruva killgrejer:)

hela min familj min egen lilla familj,som vi tills skapat älskar jag så högt,det betyder allt för mig,min egen familj,min kärlek mitt liv<3




här har ni min familj jag är så stolt över,alla på sitt eget speciella vis..kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0