lilla Tuva

mitt syskonbarn,mitt första och mamma sandra va här idag å hälsa på=D
Så jäkla gullig,så glad ser hon ut heeeeeeela tiden<3
det av riktigt mysigt iaf knäppte lite kort på Tuva å Niiko tills skit söta,lägger upp bilder senare:)

ja nu är jag hemma på tuman hand med alla barnen,lite fullfart med nu gick elias till en kompis å davvi ska vila kevin är hos en kompis å lillen sover med katten i sängen,fuuuul katt har vi han tror det är hans spjälsäng har han trott ända sen davine va bebis han ligger alltid där,å skriker om dörren vart stängd,men riktigt gullig är han,
ne nu ska jag försöka få i mig lite käk innan lillen vaknar..

som sagt Mick är iaf på 30 års fest,men kära simone kommer iaf sen med kusinen,min simone det,störtskön tjej som ja tycker så himla mkt om,har alltid roligt med henne å hon är ju tills med micks lillebror jonte,han träffade verkligen en kanon tjej,tyckte om henne sen första gg ja träffa henne<3


Kommentarer
Postat av: simone

gullis =D å så kom jag aldrig ;/

2011-08-23 @ 11:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0