kusin träff,skrik och målning

igår kom micks syster å hälsa på bebis,med sina 3 barn,fick massa fiiina presenter av dem lillen som han blev så glad för=Dsen va jonte simone å lilla mikko här med så det va 5 kusiner,Davvi hade jätte roligt på slutet innan dem skulle åka med sina flick kusiner,va så roligt att se dem springa å leka,efter dem åkt så åkte mick jonte å davvi till hennes farmor,å stackars lilla Niiko fick magknip,det sklärde i mitt hjärta av att höra lillen ha såååå ont,det va hermskt,han måste ha skrikit i 2 tim nästan,mammas lilla bebis,vi har bara hört han gråta 2 gg så detta va hemskt men efter nån tim å ett rejält lass bajs sov min lilla fis för natten<3

å nu sitter jag iaf här,mick är å hjälper bror sin med davvi Niiko ligger i knät å grabbarna är ute och jag har börjat måla småttingarnas rum,har hunnit nästan 1 1/2 vägg mellan sömn å mat för lillen,sen ska ja försöka hinna flytta å byta säng me kevin å elias så ja kan måla klart,de ja inte hinner idag får jas ta när barnen är på dagis imorrn...
ne nu ska ja mysa med lillen sen forts.

byeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0