heeeeeeeeeeeelt sjukt

jag ställde mig på vågen nyss för skojs skull fick en smärre CHOCK!!!
är nere på "bara" 71 kilo,snart 60 sträcken...fyyy fan va kilona rasar,va ju 12 kilo nån dag efter
han födds nu 16 inte ens en vecka efter och 5 kilo mindre än innan jag blev gravid,som jag sa man går ner av pojkar =D
Davine gick jag inte ner många kilon med snarare upp,men efter elias vägde jag ju 52 å det är väldigt lite men 64 skulle va ok att väga igen,å just nu känns det som att det inte är långt borta kan ja säga,fyyyyyyyy fan va glad jag är,min kropp är innom räckhåll=Dwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

nu ska jag mata min älskade lilla Niiko<3

sen blire ställa kl till kevin min stoooooooooooooooora grabb som börjar i 3:an herregud va fort det går,och elias går upp i en grupp för skolförberedande på tisdag...dem blir stora dem små,tiden bara springer iväg,imorgon blir vårt lilla hjärta en hel vecka med,va fort det går,å han är då världens snällaste lilla bebis tycker vi både jag å Mick gör inge väsen av sig han inte,så himla nöjd hela tiden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0