god morgon

här river dem på baksidan skit skoj att sitta här när ja har ett gäng gubbar 2 meter ifrån haha..men har ju dragi för gardiner men dem är vita,men men,blir tjusigt när de är klart iaf=D

Barnen är lämnade på dagis å kevin är i skolan..Niiko sover en liten tupplur å likaså pappa..å här sitter jag,nyss tryckt i mig 2 vaniljbullar,såååå jävla ghoda,jag som skulle hålla koll på mina kilon..höhö...får bli en långis sen på em när Mick å Davvi har åkt till storvik:)

ja sen händer det vell inte så mkt just nu,har gått min vanliga runda,plockat upp io vardagsrummet å bädda..ska sätta fart ordentligt strax,men hatar å se saker när ja kliver upp...ucha!!!!!!

visst ja för andra natten i rad hittar ja lilla plutten på mage,hur kommer de sig?dem kan vell inte vända sig nu...sen sög han riktigt på tummen gullisen...fyyyy va sött det är,men hoppas inte han blir ett tum barn,för de ska ju va svårare att bli av med än napp..så hoppas de va en 2 gg grej tummen,men förskräckligt sött är de iaf=D

ne sätta lite fart här,med något nu tänkte ja...


ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Då ska jag tipsa det åt henne, tack så mycket :D Viva har också riktigt läckra röda nyanser!

2011-08-31 @ 10:44:49
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0