fyyyy fan så less jag är

-"men du är ine fullgången än,ring förlossningen om sovdos om du inte kan sova"

Är dem dum i huvudet? jävla BM så trött less frustrerad så de inte finns ord för det,varför kommer de inte bara igång?
varför ska det vara så jävla segraget,kan inte värkarna bli starkare el vattnet gå el vad somhelst,ne man ska gå å ha förvärkar ett tryck dag ut å dag in,inte kunna sova vakna hela natten ca varge halvtim inatt,haft ont sprungit på toa osv..hur mkt ska man orka,bebisen är ju redo nu,jag är öppen,varför bara ionte kunna hjälåa till med det sista,hur ska man orka en förlossning i detta skick?..vill bara sätta mig å gråta,gå under jorden...försvinna för ett tag,inget hjälper blääääääää säger jag...
å sovdos för att stanna upp allt,i helskotta heller jag vill ju ha igång skiten...

ne åt helvetet med detta skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0