Elias och kevin

sitter nu inne,egentligen på tok försent men iaf dem iaktar å hjälper mick med hans bullbak som nu strax ska in i ugnen blir vell omkring 160 bullar,dem längtar så efter att få smaka en bulla innan tandborstning och sängen mina små älsklingar,Davine ligger här i miott knä aldeles nybadad å mjuk,å myser..lilla Niiko sover för natten han,men vaknar han får pappa ta ett bad med han sen:)

sen ska jag dricka IS kall mjölk å mina mumsiga vaniljbullar=D

imorrn ska ja iaf måla klart i rummet å dona,han inte så mkt idag 2 lager emn behövs nog ett sista,sen måste ja skruva isär sängarna å dona å rensa,,ska bli sååååå fint så ja får lägga upp kort sen så ni får se,nästa väggar blir kevins sen hallen,ska leta reda på något att målka hitta ju min lackfärg när ja städa städskåpet så då börjar de genast klia i fingrarna....konstigt de där=S

ne nu ska ja kika till mina grabbar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0