donat nu på kvälls sidan

Nu har jag fixat massa i köket bytt gardiner å fixa ordning massa ljusstakar,bordstabletter å sånt roligt pyssel,höll på hela kvällen igår natt med när barnen sov,jag älskar å hålla på pyssla så himla roligt,imorrn blir det kevins rum som ska bli klart å hyllor ska upp i vardags rummet,sen får mick å jag ta itu med alla skåp vart eftersom,för det är katastrof i dem,som städskåpet hittar man inget i:/
Vet inte vart jag fått min energi ifrån,vill hålla på med något hela tiden,men får sån ryggvärk,får jag alltid när jag ammar,vet inte om man sitter tokigt med ryggen el om det är för att man bär el ja vet inte,men ont gör det iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0