sitter här

i min ensamhet,barnen sover,jag är nybadad och nyss hämtat upp tvätt som inte hinner torka nere,så doftar underbart här nu,det är mörkt med ljus tända..kvälls mys!

jag har hunit städa barnens rum och plockat upp å dona överallt,planen va att bära ner massa skit som ska slängas i källaren,men jag orkade verkligen inte,skulle ut med sopor med,men det tar ja imorgon,och diska skulle ja med,tills ja insåg att diskmedlet är slut,drygt!

aja iaf så blev jag tok sugen på nå idag men visste inte vad,tills jag såg det,chokladpudding,vad är det liksom har ja inte ätit på år och dagar! men men en liten förpackning fick följa med hem,se om det går att äta,läste för nån vecka sen att just nu kan man bli sugen på det emst avskyvärda saker,bllomjord,tegel,ciggarettaska,vem fan får för sig att äta det liksom,så ja jag får va glad att jag blev sugen på chokladpudding=P

ne nu ska jag vänta in BB sen slänga mig direkt i säng,upp med kevin imorrn,sen börjar tvättningen igen,å ut med barnen ber till väder gudarna om fint väder så jag kan fixa balkongen med...

aja god natt alla


en 4 veckor gammal bild,tills ja släpper in en ny imorgon,va stor den är nu=D lill prinsen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0