Nu ska jag hoppa

i sängen,heeelt slut,och vilken jävla halsbränna jag fått=O fyy farao!

kom hem för ett tag sen från vallhov,har fått lite hjälp med massa papper,
tur det finns så snälla folk säger jag bara än en gg!!!
Så less på det mesta nu, så bläää
men men ja har haft fullt upp hela veckan med massa saker som MÅSTE fixas
och ändå så sitter ja bara ja..konstigt det..

aja nog om det nu ska ja hoppa i sängen å kika lite på tv tills ja somnar för är ju en dag imorgon med med massa måsten...

läkarens rekomendationer..ta det lugnt...vad är det förnå??

natti natti


visst ja idag har bebis rört massa massa på sig så ja tillåmed såg lite,fyy för att ha moderkakan i frammvägg,ja vill känna min bebis hela tiden ju=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0