lätt

Att dömma när man hör en sida hela tiden.
Det är sååå sjukt,att jag kastar ut han varge dag hur som helst,
när hon i själva verket inte vet ett skit..

Alla når en gräns när man inte orkar mer,idag nådde jag min
och det är bara jag och han som vbet hur det vart,

att en vuxen människa ständigt ska lägga sig i ett förhållande är inte normalt.
Att sitta och skylla allt på en annan är inte heller normalt,
och acceptera det är nog inget som någon skulle göra..

och är inte han mogen nog att våga stå upp för vad som är sant och inte är det hans
problem att inte våga stå för vad han sj säger och tycker..

ja då får det va så,då kan dem kasta hur mkt skit dem vill på mig,men jag vet vad som är sant

men att som 30+ och sitta å barnsla sig så här det är inte normalt....
Inte heller att ofentligt sitta å smuttskasta andra folk,
det är såå sjukt!



Ne nu har jag lagt barnen och ska ÄNTLIGEN städa upp här hemma,som det ser ut..
jag kommer få tillb min energi och jag kommer må bra, för era hot tänker jag inte ens ta åt mig av..




natti gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0