lär bara

förtydliga att jag inte är ett dugg advunsjuk på mitt x nya flickvänn?
däremot tycker jag att hon absolut inte ska lägga sig i mitt,det tycker jag är helt fel,åt galet fel..
att hon ens tar sig rätten att lägga sig i,av vilken anledning?
för det är ju faktist inte något som angår henne tycker då både jag och Mick.


ja ne nu ska jag fortsätta här,måste hitta skor idag till dem 2 minsta,nu får stövlar åka undan å fram emd sommar pjucks:)
fyy farao så härligt väder det är ute med!

jag och mick redde iaf upp en hel del igår och det va skönt,nog för att nåt kom upp igen men
jag orkar inte hålla på längre jag måste sköta mitt,aven fast jag vill försvara mig å förklara så får jag låta bli
för att det ska bli lugnt.
Men jag har bett om ursäkt med för vissa saker jag sagt.

Nu ska jag å mick konsentrera oss på att få tillb den familj vi än gg va,det är bvad vi båda vill mer än allt..
och gissa vi ska i terapi=D vuxen poäng för oss,kan inte vara annat än nyttigt faktist<3

Jag älskar dig Mick och vi kommer ordna detta trotts tiden det kan ta<3<3




första kortet på oss tills:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att ni kommer gå i terapi!:)

Låt ingen lägga sig i erat liv å eran familj. Lycka till vännen :)

Kram Sara

2011-04-20 @ 22:22:09
URL: http://midnattsdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0