iväg till Bm

Hon ringde nyss å vela att jag skulle komma ner på en ny uvi kontroll hade läst min journal
och sa att om den är tillb nu så sätter vi in dig på långtids behandling,fyy
vad skönt ist för som med davine ha 8 st uvi 8 olika pencellin kurer aldrig bra att dem nu gör rätt från början!
Och hoppas dem här sammandragningarna/förvärkarna släpper för dem är inte å leka med,å genom att man har det går man ju och blir orolig hela tiden att nåt ska vara fel el att förlossningen ska sätta igång åpå tok för tidigt,vilket kan hända med uvi:/
ne jag hoppas på det bästa nu så jag får må bra resten av tiden och njuta tills våran älskade lilla pojke kommer:)

aja nog om det dax å börja göra sig klar å vänta på att bli kissnödig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0