hemma

Hittade så himla gulliga hello kitty skor till Davine idag med diamanter,till min lilla diamant:) och hon är så stolt och har gått i dem sen vi kom hem..gullunge,Elias fick spiderman kommer han bli överlycklig min lilla grabb:)
Sen fick davine 2 thights och elias ett par mjukisar:)

mamma å dem åkte nyss å jag sitter här helt slut i min rygg! fyyyyyyyyy faraooooo..
DFavine busar på med det mesta bara massa hyss för sig den lilla busungen:)

Elias är med Nikita han va så himla glad lillskiten..

kevin är hos ja vad kallar man det sin "tjej" så ska ringa hem han strax med..sen ta itu med städning!!!! som det ser ut efter 7 barn som vart inne,grus å stök överallt,men tycker det är så roligt när barnen tar hem kompisar:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0