god morgon!

Hoppas det är lika skönt ute som det ser ut,såg nyss att all snö äntligen försvunnit i lekparken..wiiiiiiiiihooooooooo=D
äntligen!!!
så idag blir det massa ute lek för dem små,medans kevin är i skolan:)
jag har nyss vart i tvätten och ska gö frulle till kevin nu och invänta dem små som borde vakna snart,konstigt att dem sover fortf..
aja men sen iaf får jag besök av mammsan hon ska hämta en valp i hofors,och sen kommer bror min<3 nån gg på ef sen ikväll kommer nog Simone och gör mig sällskap..ja det va lite från mig:)

nu vakna Davvi:)

ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: carola

här är grått och trist..

Stormar inte som i går i allafall.



Vad ska hon hämta för valp?

Avis:)

kramisar

2011-04-08 @ 09:16:43
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0