fyyyyy

Hänt massa dessa 2 dagar helt slut i kropp och själ,men nu har ja fått rättvisa på det mesta och ger mig inte i första taget kan ja säga och har 2 helt underbara personer att tacka för allt stöd och hjälp<3<3 TACK! tänk att det finns så fina människor,dem är sälsynta!=D

ja i övrigt då,min uvi är ännu en gg tillb,så sjukt jobbig!
man blir så orolig för vår lilla pojke,men han lever om nu och värkar må bra trotts sammandragningar och allt annat
som vi längtar efter han,menbra justnuatthan liggerkvar:)

ja senhar det vart det vanliga,städat åtagit handombanenhr ju blivit mktu u när det vart så fint väder,äntligen lite sol och värme!! Jag och Mick städae även baksidan idag,el Mick gjorde det mesta,jag putsa av utemöblerna å lite sånt,så har mick hängt upp mat till fåglarna med,massor så kommer vell ha ett fågel kollo innan kort=P

Ja ja nog om det,nu har ja nyss lagt barnen och satt mig här,rastös är ja,funderade på att tapetsera men hade kastat min roller så gick ju åt pipan=/ så nu får ja underhålla mig med något annat nyttigt:)


Hissar:
Alla så fina folk vi har omkring oss,som vill oss väl,som inte vill förstöra,dem ska man va rädd om!



Dissar:
Alla patetiska själviska folk!




och så klart ska ja lägga in bilder på mina underbart perfekt underbara barn<3<3





Allt för er<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0