.....

och nej det är inte så att jag kastat ut Mick för att han umgås med sin familj..

men nån måtta får det vara när jag gämt ska få höra av han vad hon säger,hur hon talar om mig,
skriver om mig och allt det utan att ens veta hälften av vad som händer, när hon hör en version, det tänker jag inte ta, när han som min pojkvänn acepterar det har det gått för långt,när han säger en sak till henne å en till mig,jag har mått riktigt dåligt denna vecka, av olika anledningar,och nu fick jag höra skit både igår förrgår och idag, det accepterar jag inte, å speciellt inte när det inte är hela sanningen!

men jag tänker då inte sjunka till hennes nivå och skriva ut massa skit om henne jag är trotts allt vuxen och har lämnat lågstadie fasonerna för länge sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0