en dag på språng:)

somnade tidigt igår mick somna före första pausen på BB och jag såg inte heller klart=P
sen imorse så började vi dagen med att göra barnen klar till dagis/skola,sen åkte vi hem till jonte och simone och drack kaffe,vi skulle till stan å hitta en solhatt till davvi för att skydda hennes lilla huvud:)
jonte å simone hakade på,hitta en solhatt el 3 hitta vi som fick följa med hem,sen värdens värdens gulligaste silver lackleggins till davine fyy vilka fina,och en till tunika åt henne,gick förbi dressman å såg snygga pikeer till killar så mick fick 2 han valde en svart å jag en LILA så snyggt det tycker jag å sen,9 par kallingar sjukt 500 kr rabatt alltså 3 st 3 pack för 99 kr,svinsnygga,måste man ju slå till med denna rabatt! sen gick vi runt å kika lite på stan innan vi åkte hit å drack kaffe innan barnen skulle hämtas,jag å simone bestämde innan dem åkte hem att vi skulle ta oss å handla lite efter jonte åkt till storvik,så hon kom hit å vi drog till apoteket å skulle hämta ut medecin...20 nr väntetid så kikade lite medans sen hitta jag en softshell jacka till elias för ynka 50 kr,jag älskar rea!simone hitta skor,sen handla vi mat på willys å åkte hem,så här sitter jag nu efter disken å väntar på att seg kev ska bli färdig med läxan,dem små ligger sen ett tag tillb,ska dricka upp min nyponsoppa nu ja å lägga mig å kika på BB,sen har vi barnmorskan imorrn=D fyyy va roligt minns inte vilken tid bara,men ligger ju vid dagis så ska springa förbi å kika då,kommer bli roligt å se om ja gått upp i vikt mkt då blire nog dietist=P haha
ne men det hoppas ja inte på,men järnvärdet lär ligga i botten för min trötthet är hemsk!
å sen mäta magen det ska bli skoj,jag har en jätte kula nu,helt sjukt känns som den växt nå enormt på bara några dagar,mick sa nyss med att va "rolig din mage ser ut den är så stor"
men ska lägga upp kort så fort ja kan=D ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0