doktorn

haft så fruktansvärt ont hela dagen igen,va till doktorn 2 fick ta massa prover å skit och visst fan har ja uvi(urinvägsinfetion )igen..så jävla sjukt!!!
så himla orolig att min lilla bebis inte ska stanna kvar så länge han ska,läst allt för mkt skräck historier om uvi å gravida://
Hoppas iaf att det blir bättre snart efter medecinen,känner mig som slakt just nu!

iövrigt ska barnen nu isäng mick sitter å käkar en sen kvälls mat med dem och jag här..trött som ett as..men samtidigt livrädd för att sova å vakna upp med nå liknande inatt..fyyy


ha en bra dag så hoppas ja på lite roligare inlägg snart ska försöka slänga in en magbild ikväll med tänkte ja:)





älskade lilla du<3<3

Kommentarer
Postat av: Katrin

hoppas verkligen medicinen hjälper nu då så det inte blir nå tok med bebis. urinvägsinfektion är ju bra jäkla jobbigt utan att man är gravid ju.. har haft det mycket men tack o lov sluppit när jag varit gravid. håller tummarna!

2011-04-06 @ 07:16:43
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: bernice

Hoppas den lille håller sig kvar och att blir bra med dig oxå :) kram

2011-04-06 @ 10:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0