Är det nå underbart

väder ute=D
Vi gick till affären jag å småtrollen hem så gick Davine heeeeela vägen,en väg som annars tar max 5 min tog nu 35 min,hon stannade å kolla på allt,upp för backar plocka pinnar,kasta grus så gullig,sen hörde jag längre fram "mamma snart får du va ute sj" Elias go ungen hade tröttnat,han vela hem=D

sen hem å gjorde mat Davine la jag i sängen hon tvärslocknade gullisen,elias spelade lite och jag tog min kaffe på altan,satan va varmt det är!!helt underbart=D

städa av vardagsrummet och skura med,men nu blidde det ju disk igen men det får tas om ett tag,
ska ut å sätta mig en sväng till innan ja sätter igång,sen blir det ut med barnen på baksidan i lekparken å njuta att sommaren är innom räckhåll=)

vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0