lääänge sen sist=O

har verkligen INTE haft tid att skriva,har haft något att göra mest hela dagarna..

Sen sömn har ja inte fått allt för mkt av nu på 2 dagar har ja sovit mindre än 8 tim=S
jag tror el jag vet jag lider av sömnångest har sagt det så länge nu men aldrig
läst om det,men mkt riktigt finns det något som heter det,
sa till syrran igår att jag får ångest av att sova för jag som vanliga vakna tim på¨dygnet tycker det saknas massa tim för att hinna med allt,å måste sova på det också,hur mkt sover ja inte bort då jag hade kunna gjort något annat?
jag missar massor massor med tim,men däremot har jag gjort nytta å fått allt jag skulle ha gjort gjort sover jag hur bra som helst=/
å det här kan jag säga er gått folk är fan inte roligt el,när jag ser att kl kryper mot 5 på morgonen å vet att jag ska upp o...då får man panik!
sen när jag väl klivit upp,så kan mick säga åt mig att gå och vila,men då börjas det igen,HALLÅ hur många timmart missar ja inte då jag hade kunnat gjort nån nytta,ne det här börjar bli riktigt riktigt jobbigt,ligger å vrider å vänder mig mest hela nätterna,tänker på allt som måste göras vad jag hade kunna göra...ne så för att bli av med det sj..ja då måste jag hålla igång HELA dagarna å göra så mkt nytta som möjligt för att kunna sova gott....skut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0