Dagen är här

då jag fick lämna min kära bror på arlanda för ett år frammåt,ett år,julen vi alltid vart tills på kommer inte bli den samma..
men samtidigt ska ja inte va ledsen det va ju det här dem drömde om och nu kan göra,leva sina drömmar,se världen
och det är jag glad för hans skull!! och hans pojkvänn så klart att dem kan göra det tills=D
men det va jobbigt ja visste inte vad jag skulle säga,hur säger man hejdå ett år frammöver,el säger man vi ses snart?
jobbigt va det men ändå med lycka!
sen bar det vidare till väster haninge å hämta vinterdäck stannade till hos pillan å anton å drack kaffe,
och lilla anton är ju hur söt som helst=D han sjöng för mig han" bäbää vita lamm" och " när trollmor har lagt..." gullunge!!!!
sen han jag säga hej till irene med=D synd att vi hade så himla bråttom hem till barnen som va hos jonathan å simone:(
men mick min älskling skulle köra upp mig nå nu framöver så jag får umgås=D
ne nu väntar jag in barnen,en väldigt sen kväll blev det=S
men men får ta igen det imorgon...
ja juste vi va borta ca 6 tim och zizo va hemma,och herre min jesanes när vi kom hem va balkongen öppen=O men hunden inne undra hur han har haft för skoj idag ja=P

hahaha

byee byee nu kom barnen hem=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0