snö och kallt

herre jesanes inte kan vell snön komma redan=O
vinter nu hur jäkla låmng blir inte den då? men glad ändå när jag såg flingorna,
ganska mysigt ändå emd snön,barnen älskar det åka pulka bygga snögubbar snöbolls krig osv..
ljusare  blir det ute med å det är ett +..men den va inte lång varig och inget som stannade..så ja tycker snön kan vänta liiiite lite till;)

vart ute en sväng med elias och Davine och hunden nyss,SVIN kallt ute,han med lite gungande och en prommis runt kvarteret,sen fick det va nog men lite friskluft piggar upp en :)
i övrigt har jag så grymt tråkigt förslkt å städa undan lite men davine är där igen och drar ner,städade grabbarnas
rum men det drog elias ner,så nu ger jag upp får ta en riktig städ imorrn förmiddag:)

knäppte lite kort den kortisen jag va ute så bjussar på några,kev han jag se en sväng på gården med innan han drog hem till sin kompis,inte mkt man ser av han inte,hem å äter och ut igen,men bra å va ute i friskluften finns nog inget väder som hindrar han å va ute,vintrarna har jag så mkt kläder  på tork han går in å byter utter kläder å skor när han blir blöt sen ut igen:) så han måste man ha ett par ombyten till i ytterkläds väg..

visst ja han ska hem till sin farmor och farfar imorgon förmiddag med,han blir så glad när han ska dit han:)

ne lägga upp korten å ta en kaffe å cigg nu känenr ja,men är så jäkla kallt ute,brrrrr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0