nu sitter ja här igen

Mick är helt död efter flera dagars skruvning,så han å lillan tar en tupplur dem:)
själv håller ja på emd mat,blir currykorv idag igen,va så populärt igår så då får det bli så,fast emd lite variation idag=P

i övrigt har vi vell inte gjort så mkt,städat upp lite här hemma vikt herlvetes massa tvätt,och har stugan imorrn igen,å svin mkt tvätt,vart komemr allt ifrån? kära nån 2 ikea påsar och en stor annan på bara några få dagar=S

jaja sånt som måste göras iaf..

ska ta mig en cykel tur iväg till gamla grannen tänkte ja sen å snacka lite skit å ta nån kopp kaffe som alltid=D

imorrn börjar vi inskolningen iaf på lillan fyyyyy va skoj så jag och mick får dricka kaffe medans fröken ska leka lite med lillan,höhö lycka till=P

kevin kom hem med för ett tag sen,å lika fort gick han ut,så nu är han utanför och spelar fotboll med "polarna"


å jag ska kika till maten,bara skriker i magen på mig=O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0