morrn morrn:)

har ja berättat att mitt löshår ÄNTLIGEN är i=D
nog närmare 150 slingor,så jäkla snyggt!!!!!!!!!
ocg vilken skillnad till det andra skiiiit håret ja köpte för 1200kr.
det här kostar i sandviken ynka 349 kr för 100 nail/stick hair,hur bra som helst riktigt riktigt lent och mjukt INGET trassel helt underbart hår,så jäkla nöjd nu efter att ja fick swinto skit förra gg från gävle,så jag ska ta ett kort idag så ni får se=D
övrigt då,sitter å funderar på vad man ska köpa till lillan,va leker flickor med,docka/dockvagn är det för tidigt?
lek kök? jag har ingen aning grabbarna har det vart lätt åt,bilar,Davine leker ju inte så himla mkt med något,hon leker heldre med kastruller å allt hon inte får ha=P
ja får se vad man hittar på..
Dagis knäppning om 2 dagar,med elias och Davine hur ska det gå=O Davine gå till nån annan,hua vet att det kommer bli kattbajs men ett kort hade ju vart skoj=S får se håller mina tummar å tår för det iaf!
Kevin gick nyss till skolan dem andra sover,ja ska sj ta mig en stöd vila sen kan ja lova helt slut!
men först nu ner i tvätt stugan å kika tvättid:)
byeee

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, vart har du köpt ditt löshår ? Skitbilligt ju :P

2010-10-11 @ 08:49:25
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0