hej hej första dagen

på inskolningen gick bra:)

Elias går ju egentligen inte på måndagar men han fick komma å leka ute med dem andra barnen på
sin avdelning,så både mick och jag kunde vara med.

Davine va på sin vakt väldigt mkt i början vände sig om lekte med något och sen till mig igen,sen till pappa
sen fröken hon är så gullig,prata massa med fröken på sitt egna lilla språk,sen mitt i allt så va det brandövning,det gick bra fick vi gå ut på gården sen gick vi in igen å lekte en sväng till:)

Hon fastnade jätte mkt för ett liknande dockhus som hon lekte med jätte mkt,så nu vet vi julklapp till henne iaf=P
och dockan bar hon på mkt och krama och pussa så det gillar hon verkligen!

imorgon så ska vi va där halv 9 samtidigt som elias så hon ska få vara med på samlingen å fruktstunden:)

så himla roligt å se hur hon leker med andra jag och mick fick några skratt idag,gullungen våran!

hemma nu har jag mest bara städat å plockat har tvättstuga så skönt tvätten välde över så nu ska jag nog rensa lite garderober,så man inte har så mkt att göra tills i helgen när det är kalas:)

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-18 @ 17:09:28
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0