hår hår

 Prövade andvända icurl på mitt långa fiina hår i dag,och vilken jäkla grej när man väl fick in tekniken,jäkel vilket hår=D
riktigt stora fina hollywood lockar,min favvorit nu det:) synd att ja inte han knäppa kort men ska nog köra en omgång imorrn med så ska ja komma ihåg att ta kort:)

ja i övrigt då,går jätte bra för Davine på dagis,hon har ju lite hosta nu å små snuvig emn har ja fått min förklaring till nu,
2 hörn tänder håller på kika ut i överkäken nu=O ont det måste göra,och finns tydligen nåt som heter att dem "hostar" ut tänderna hörde jag idag på dagis=P
gulligt hostar ut tänderna,ahhah

ne sen har ja vart med simone på besiktning av hennes bil i gävle,å där va det trevliga folk om man säger så,aldrig vart med om att en besiktning tagit så lång tid,så många vid en bil och prata så mkt,bjöd tillåmed med oss på prov turen=P ahhah

mmm ne nu är ja så godis sugen..

och ikväll komemr mitt pinsamma patetiska favvo program, kungarna av tylösand, ja bara älskar det =D

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0