fyyyy

läst å sett en film ja kom öve rpå internet om en 21 åring som igår skrev en tråd på fb(flachback) att han skulle ta livet av sig,LIVE så hela sveriges befolkning kunde se,och gjorde det,bland det värsta jag sett mådde så himla dåligt,stackars människa och sen få komentarer som "du vågar inte" du är för feg" fyy fan,ucha att ingen ingrep tidigare allt kom med live tillåmed polis och ambulansens upplivningsförsök,så himla hemskt!
det värsta va att han bara minuten innan skrev " jag börjar ångra mig så bäst att sätta fart" sen "lets do it" och en länk till platsen där det live sändes med sin cam...jag ryser stackars familj och vänner som fick se detta,
ne vila i frid Marcus..och jag hoppas det här inte blir nån trend nu bland unga!

http://www.expressen.se/nyheter/1.2171017/marcus-familj-han-var-sa-kanslosam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0