Dagis kort=D

Nyss kommit hem med Davine från Elias dagis vi gick dit lite tidigare så Davine
fick bekanta sig med fröknarna som skulle ta med henne på korten:)
Jag trodde verkligen inte det skulle funka då hon är så himla
mammig,men tjii fick jag,när fröken sen tog med davine så va hon helt tyst
å satt med henne på kortet sen knäppte hon och elias enskilda och syskonkort,
gick hur bra som helst ju=D gud va glad jag blev!!!!
Fick ja kort ändå på henne då:)
Förövrigt på dagis som hon ska börja inskolningen på på måndag så verkade hon trivas
som fisken i vattnet där bland alla barn,
och elias va ruiktigt riktigt stolt att Davine va med,sa till alla att det va hans lillasyster och ingen fick slå henne
på dagis<3 vilken duktig storebror hon har,så imorgon ska ja på möte med dagis personalen om inskolningen på måndag,
nu känns det inte lika skrämmande att låta henne börja när ja spåg hur bra det gick nu idag:D
Ne nu ska jag dricka kaffe å ta en cigg tänkte jag,och ge Davine lite gröt strax el om det blir mat:)

ha en bra dag=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0