stackars

Min lilla Elias,igår kväll när dem skulle sova,höll dem på hoppa i sängen å dryga sig ett bra tag,sa åt dem flera gg,sen hörde jag Elias galskrika förstod att han ramlat och skulöle gå in å säga åt dem ännu en gg,till min förskräckelse ser jag hur blod ruinner ner vid elias nacke fram på bröstet,nästintill forsar,ropade på mick att vi måste till doktorn och höll för handen,det va så varmt,tog bort handen och försökte se,det verkligen forsade mina armar va helt blodfiga hela händerna och elias och sängen,fick panik å bad mick ta han medans jag ringde,mick va lugn och tröckk å gjorde rent för att försöka se vart han blödde å hur djupt det va,va ett hål på ca 1 cm,sj pratade jag emd doktorn och dem sa att dem inte brydde sig så mkt om hålet,att det viktigaste nu va att hålla koll på han,så jag fick order om att gå in till han närt han somnat efter 45 min sen en gg till efter 45 min och en gg till och röra vid han å se om jag fick en reaktion,puuuu inget han rörde sig inte drog i tårna å försökte kitla han lite,blev nervös men tillslut rörew han armen lite,nästa gg med och nästa fick ja verkligen försöka med alllt för att han skulle reagera,och blödningen hade slutat,sen idag fick han inte hoppa å så,han skulle ta det lugnt,lättare sagt än ghort men han har kollat på film och spelat mario,så lugnare än valigt är han=S

men jag tror inte det är nån fara..

sen idag har vi vart på bvc med Davine för sista vaccinationen 1 års sprutan,stackars Davine stack i bäda benen men gick bättre än förra gg:) sen va hon 80 cm lång och vöägde 10,6 kilo:) min stora tjej:)

nu är det mat alldeles strax,sen städ,Tanja å co kommer på eftermiddan,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0