sitter här

och gör inte så mkt kollar på lxfällan..
hungrig som en tok,blir å käka lite strax känner jag:)

Davine sitter och myser med pappa hon,stollan som inte sovit en sekund sen hon kom hem från dagis,somnade ap trött kl 8 och vaknade nu 20 min sen,roligt...el INTE=S hoppas hon somnar om snart så hon får sin sömn.

uttråkad till tusen...

men hur kan ja va uttråkad med miljoner saker att göra hemma?
trött kanske är förklaringen,men imorgon är det nya tag,få ordning här så kommer sandra kjell och barnen ut,mysigt:)
ÅÅ visst ja  jag ska ju bli moster<3 gud va mysigt!!!

Ne nu tackar jag för mig för idag inget intressant skrivs iaf :)

sen blir man ju mer motiverad med  lite komentarer men lite snålt på den fronten=P

ska nog börja måla bordet imorrn med tänkte jag i köket.. appropå ingenting...

byeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0