men vilket väder

Herre gud säger jag bara,vart kom denna storm ifrån=S
Imorse när vi lämna Davine på daguis skulle dem vara ute,stackarn ja trodde hon skulle blåsa bort,
nästan så man sj gör det ju,fast ändå jag gillar när snön kommer för då känns det såååååå mkt närmare till sommaren:)
som jag längtar till sommaren,el ja efter jul och nyår då får det bli sommar vill ju självklart ha en vit jul:)
Och Davine har fått en baby pulka av sin mormor så den måste vi hämta,kommer hon nog tycka är riktigt skoj:)

Å på tal om Davine imorrn ska jag ÄNTLIGEN få hämta ut hennes paket med MASSOR av kläder som ajg väntat å längtat,så himla mkt fint,men vissa bli julklappar med som är lite större:)

ne nu ska jag röka en cigg å ta min kaffe kopp:) sen börja plocka lite som vanligt...



kort på elias och davine från häromdagen i stadsparken:)


våran fiiiina stora zizo va så klart också med:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och i sommar blir du ju moster! :D

2010-11-24 @ 12:40:39
URL: http://dolcesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0