men fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Jag är helt verkligen helt slut just nu,ungarna har kört slut på mig totalt,Davine och elias har varvat mellan att kunna hitta på mest bus och låta högst sen ja klev innan för dörren,+ att dem är döööö trötta båda två,och jag orkar knapppt hålla mina ögon uppna,fyyy bubblans,och man sj blir ju inte på det bästa humöret sj när man är trött,så det har mest vart bråk här hemma,elias skriker på mig ehla tiden,vet inte vad han börjat med-"Jag pratar inte med dig MAMMA!!!"
ne nu ska vi snart alla lägga oss å sova ruset av oss å vakna pigga och glada imorgon,då ska barnen på dagis och skola och jag ska ta mig till amf tänkte ja..

ne ha en trevlig kväll alla andra

och GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0