målat å lackat bordet

el ja ovansidan kalrt,men är fundersam på det där med båtlack ja=S blir lite gult,men det kanske försvinner?
ja det märks,hoppas det blir bra iaf:) bara benen och stolarna kvar sen=P

åååå jag vill göra om såååå himla mkt här hemma,men hinns ju inte allt man vill,åyterigen där,det fattas massa tim om dygnet för mig=S(

började iaf i sovrummet idag,vill ju fixa en sak där men vette 17 hur ja bäst ska göra det kan rita en fin bild på paint å lägga upp kanske det rasar in lite tips=P

ne nu ska jag diska när lillan vaknar tänkte jag sen börja med  skrubben,tänker faktist göra ett lek rum där till Davine,å få upp lite tapeter och så,blir nog mysigt så hon får ett eget litet kryp in:)

men det får bli imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0