knappt 3 tim sömn

vart vaken sen kl 6 helt sjukt knappt 3 tim sömn fick jag,fy fan...helt sjukt,
ungarna ska strax upp,ska leta fram kläder nu till dem,ser ut att va så himla kallt ute jag fryser som en gris men
kanske är för att jag är trött??
ne sen göra ungarna klar sen blir det vell att traska antar jag om ja kommer fram med vagnen,ser inte så lovande ut=S
brrrrr fy fan va ja fryser....ne nu ska jag börja leta fram kläder till trollen,strumpor är värst,fattar inte vart alla strumpor tar vägen=O
aja...ne men godmorgon gott folk:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jadu dessa strumpor, tror nästan tvättmaskinen äter upp dom:P Man kan ha köpt helt nya strumpor och så saknas ena efter tvätten!

2010-11-10 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0