heeeeelt slut

vart å åkt runt lite idag handlat n¨ågra julklappar,fasiken va snabbt det g¨år snart jul igen=O
vart tar åren vägen egentligen??jag hinner inte med!

förövrigt är ja så himla trött men ska INTE ta nån stöd vila idag,ska i säng i tid idag!
somna inte förns efter 3 inatt=S vilket resulterade i att jag inte ens hört mina 5 larm jag ställer varge morgon inklusive 3 snoz på varge=/ snacka om trött!!

kevin stackarn blev 20 min sen till skolan och det är ju jordens undergång för hans lärare,jag minns mina lärare i lågstadiet som jätte snälla,men nuförtiden verkar dem mest trött å tjuriga på sitt jobb,dags för jobbbyte kanske?

ne nu ska jag dricka min kopp kaffe så jag kan hålla ögonen öppna tills ikväll och göra nån nytta här hemma,börjar se ut som ett bombnedslag igen,å tvätt denna eviga eviga tvätt har 3 ikea påsar att vika men lika mkt å tvätta,förstår inte=/

ne nog om det..


sen vill jag bara slänga in att jag älskar min underbara snygging Mick<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0