gullan

funderade varför gullan av så tyst framför tv:n skulle prata klart med sandra och lägga henne sen,
kiikar över kanten och där ligger hon raklång på mattan och sover så sött med sin vovve i famnen,snacka om trött=)
Men när hon satt hos mamma då vela hon då inte sova,barn...dem är vell underbara varelser dem<3


Lilla Elias mitt mini monster han sitter så kärt här bredvid mig,min lilla navelsträng dem glömde klippa,han ska kramas å pussas å helst sitta i knäet på mig hela dagen om han fick,men gullig är han allt:)

Sen kevin han är på bibblan han i vanlig ordning efter skolan,gud va stor han börjar bli,jag hinner inte med...9 år blir han snart kära nån.. säger jag bara...tiden kommer ikapp när man sitter här å skriver..
han är snart stor en tonnåring om ynka 4 år..4 år..går ju hur fort som helst det!!!

ne nu ska jag fortsätta...vardagsrummet är klar efter lite damsugning när lillan vaklnar,så ska ta mitt feta A***le  och sätta fart nån annan stans av boet..

ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0