tvättstugan

har bara lite kvar i stugan,bytte nyss maskin,så nu är ja fri en tim till el lite mer:)
Mick åkte nyss å skulle fixa något på Jontes bil,så måste byta när han är hemma igen.
Sen SKA jag ut och gå med zizo,vare sig jag orkar el inte!!!
Kilorna ska rasa=D
Elioas har vägt och mätt sig idag moahahha
han va 93 cm och vägde 13.4 el nå liknande,liten skit han :)
Men han fick väldigt mkt beröm för hur bra han pratar och förklarar allting,va så himla roligt
han skulle kika på bilder och berätta vad det va,så kom en mugg,då sa han
-Det är en kaffe kopp som mamma brukar dricka kaffe i..
Gullunge hon sa att dem flästa säger glas..
sen hade hon aldrig hört nån prata så mkt heller man kan tappa öronen ibland
Men kul med beröm!
På tal om inget så vill jag klippa mig,har inte haft håret utsläppt på veckor,ucha..sen ska ja ju bli ljus så småningom
roligt :)
Sminka mig har ja tom gjort idag,fråga mick om jag blev fin,då sa han mjaaa det ser lite konstigt ut,hahah
hade inte målat fransarna och brynen hahah
men ärlig iaf:)
Ja här blev det mkt om allt och ingenting.
Davine sover och kevin elias och en kompis är på Kevins rum och spelar ps och bandy,
kanske man ska passa på att ta elias rum nu,el så får det vänta till storstäd imorgon.
Jag längtar efter sommar och sol!!!!!







Mina älsklingar hela högen



Och zizo så klart:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

ÅH, har du världens sötaste ungar eller? :) Bästa kortet på Davine ju, fy fan vad söt. Man vill ju bara äta upp henne!

2010-03-31 @ 20:36:01
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0