stackars

stackars min Kev har såå himla ont i halsen! Å han klagar ALDRIG om han har ont..men nu så gjorde han det..min stora pojke
har 39.4 graders feber med, ucha
Man känner sig så maktlös när dem är sjuka:((
Iaf har vi nyss kommit från Narcisa,herre gud ja rullade nästan ehm,fyy fan av man äter fika där,
ja har aldrig mått så illa av godsaker som jag gör nu=O
fyy vill bara kräkas
så sitter man å klagar på hur jävla fet stor man är,SJÄLVFÖRVÅLLAT!

så hädan efter ska vi äta frukt till fikat=D hahah

 

väntar nu på min kära mick som vart hos tandläkaren,fick nyss höra av pappa hans att dem inte

dragit tanden,antagligen för infekterat:(

stackarn men hoppas han slipper tandvärken nu att dem gjort nå,för i natt hade hand et INTE roligt

sov 20-60 min åt gången å ätit flera gg om mer ipren än vad man får göra,hjälpte bara 30 min ca:(

ne nu ska ja göra nå,Davine sover som en stock efter lek i 4 tim

haha

såå mkt barn ehmma hos narcisa..8 BARN moahahha

fast är som det inte är några där,så lugnt!

å vi bara pratar smink å hår å kläder å skor,jag älskar det=D

 

fy va jag mår iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilla


Kommentarer
Postat av: Bernice

Hej! han får nog medecin för att infektionen ska lägga sig... så har dom gjort på mig och sen efter de dragit ut tanden.. Hopas ni mår bra, kramen :)

2010-03-18 @ 12:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0