nu har vi vart ute

jag Davine och kevin:)) såååå skönt och lillan bara älskar att kika runt!

Nyss käkat och lillan åt en hel banan,hungrig tjej,på tal om det barnvägning på onsdag+spruta(hjälp)

men tur är pappsen med då=D

gissar på att lillan är 71 cm nu och väger 7300g :) stor tjej detta fyller ju 5 månader imorgon med:)

hon har börjat stampa i gå stolen som att hon dansar och sparkas jätte mkt när hon ligegr i knät,helst på brösten,så rolig!

ont i höfterna har ja,tvingade på mig mina absoluta favvo jeans som säkert är 3 storlekar försmå,

men tänkte dem kanske släpper efter efter ett tag så promenerade i dem med gylfen öppen men självklart en lång tröja på mig,men neeee dem är försmå har ja insett,motonera ANGELICA!!!!

trött som 17 är ja s¨å när lillan är trött tänkte ja slå igen mina gröna en snabbis med:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0