morrn morrn

sovit dåligt inatt:(( Davine har vaknat flera flera gg stackarn:(
Lite hostig är hon emn pigg,nu springer hon runt i gå stolen som en toka=D
I går va jag iaf iväg sj 4 tim till min gamla granne,gud va jag skratta,inte kloka:))
Mick va hemma med barnen och la dem,gud va skönt det va å sakna han gjorde jag med<3
Städa massa gjorde han igår med så jag behövde knappt göra något,gud va skönt!
Men nu på morgonen har ja plockat lite och mick gick nyss till aff'ärn å köpte mjölk till kaffet och frulle,finns vell inget värre när man är kaffe sugen å så ser man att mjölken är slut=O får ja panik nästan...måste ju ha mitt morgon kaffe ja=D
ja nu har ja börjat motionera iaf,gick ju  till grannen iår och sen nu på morgonen dagis,sen dfagis igen sen tänkte ja hinna med en sväng med zizo med,han behöver röra sig emr han också:)
mmm ne ucha va kaffe sugen jag är nu....gud va gottt!!!!!!!!!!

-"Vad får man om man lägger en fläskfile i vatten?"
-"En rostbiff"
moahahah
tyckte jag va lite rolig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0