morrn morrn

Idag är jag glad:)
Fick upp Mick på en prommis till dagis imorse,kryss i taket!!=P
Ne men stackarn,han vilar en snabbis nu,jag skulle ha gjort det men
ja börjar plocka ist,måste få ordning här,ser ju ut som ett bomb nedslag efter en dag=O
Sen idag ska Elias på 3 års kontroll,gud va skoj=D sew vad han väger å hur lång han är,ganska liten han ju fortf.
Ja sen har ja vart ner å boka tvättid,gissa om jag saknar min tvättmaskin ibland! ojoj
sen ska ja ta itu med hemmet började med hallen nu så det är klart:)
Sen får ja hjälp av Mick emd när han kvicknar till,väntar på en kopp kaffe just nu iaf,fyy va gott!!
Föresten gjorde jag en sjukt GOD spenat sås igår jag bara älskar spenat!
Jag tog stuvad spenat(findus) och hållde i en halv grönsaks buljong och 1 dlceme frech och koka upp FYYYY FAN va gott det va! Mick älskade den med,passar till Fisk,och grönsaks rätter kan jag tänka mig,men riktigt svin god!!
Idag har ja iaf bestämt mig för att sluta äta massa gotta på kvällen å Mick med,nu ska vi bli sunda och röra på oss,
vill ju inte ligga i vassen i sommar
så får se hur det går,men är sjukt trött på att se ut som en flod ko och må dåligt av det varge gg men råkar se sig i spegeln:(
Så nu så,kanske man blir piggare å gladare med=D
Ne nu ska jag gosa med lilla prinssessan å ta en kaffe,HON är så HIMLA söt med sina 2 små tandsingar:))
måste knäppa kort idag=D
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Minnali

Otroligt fin bild!

2010-03-31 @ 15:09:05
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: pillan

varför svarar inte du när man ringer?

2010-03-31 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0