vilket skit väder det blev

han ut å sätta oss en halv tim..sen började molnen självklart smyga sig på:(
blev lite sol emmelan men sen va det kört:/ fan skit väder!!!
men iaf gick in Davine sov fortfarande så ja la mig vid datan,sen dykte johan upp så mick drog till storvik å skruva,så jag fick sätta igång med städningen storstäda köket å böt gardiner,torka golven osv..torkar mina golv med klorin och skurmedel så jag vet att bakterierna försvinner nu när lillan är mkt på golvet:)
sen började jag emd vardagsrummet,barnen bråka som vabnligt kev å elias,så fick ta en paus och sära på dem,kev gick ut en sväng och elias tvärslocknade!
mick ringde å fråga om vi skulle på semester tills med tanja å johan å barnen:)
vi hade ju planerat en semester i sommar,så nu blev det kolmården den 20/7 gud va skoj,ska voi tälta sen bo i stuga nån natt,kommer barnen tycka är skit skoj!!!ja och vi då..hoppas på fin väder bara:)
ne nu ska jag käka potatisbullar och lingonsylt mums kev käkar korv med bröd han..
visst ja gjorde köttfärssås å potatis till davine idag,vilken höjdare det va:))
tog bara köttfärs fin rivna morötter lite vatten tomatpuree och oregano,hon mumsa för fullt.
och på tal om inget måste börja göra rubriker när ja skriver ser att det blir så rörigt,spå från och med nästa inlägg får ni rubriker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0