sjuk stuga

Både Elias och Davine håller på bli sjuka,hosta båda 2..drygt..Måste nog ringa dok. imorrn så elias får host medesin stackarn:(

Vart hos Narcissa ett par timmar idag med barnen,dem har åkt elbil och busat massa:))
fick naglar av henne med så nu har jag tjusiga naglar,för en gg skull=P
Blev inge löshårs isättning idag på fredag hon skulle till frissan imorrn å färtga först..
va ett tag sen man satt i nu,förr va det ju hur många som helst=O NÅN som vill ha hår isatt,jag syr helst i :)
sitter kanon och nästintill inget slitage på håret:)

ne nu blir det en film,
fortsättningen på gökboet..

men min stackars lilla elias vad han hostar:(((



min snygga bror som jag saknar så mkt<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

alla vi saknar honom - och värre blir det när han sticker iväg. <3

2010-06-16 @ 23:02:19
URL: http://myownrules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0