ojojoj

börjar tappa lite  läsare,skämms på mig,men har verkligen inte haft någon lust att skriva alls:S


Jag har iaf nyss bytt gardiner i hela vardagsrummet och draperierna/avskärmningen..blev jätte snyggt tycker då jag:)fick ju en hel rös av NYA gardiner av min gamla granne,hennes sopor min skatt=P så det fick jag för nån dag sedan massa massa grejer:))
och idag fick elias låtsas fiskar till hans glas kula(akvarium) skiit sötra!
sen fick jag en hylla å lite små grejer...vart får hon allt ifrån=O hahahhaha
ska dit imorrn å hjälpa henne sätta upp lite hyllor.

Medans va mick och elias till bomhus och hämtade Andreas (brosan) nya bil...skiiit snygg,en Ford mondeo -98
svin snygg verkligen helt utan rost å grejs,så den kommer han nog bli nöjd emd kan ja säga:)

nu ska lillan in i ett sent bad med pappsen en sväng sen isäng,sen ska jag in i badet gud va skönt,
får pappa lägga davine medans,hon är riktigt mammig på kvällen..bara jag som kan lkägga henne om jag är hemma el syns,men syns jag inte går det bra med pappa..skit unge<3 sen blir det en film vad vet ja inte riktigt,mick har hitta nån..gissar på skräck/rysare..blääää


ha en fortsatt trevlig lördag:)

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

du får väll visa gardinerna :)

2010-06-14 @ 14:06:41
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0