nu är zizo hemma igen från op

allt hade gått jätte bra,men va sååå him la nervös hela dagen:(
det va jag som gick in med han imorse å lämna han,stackjarn va så rädd så dem fick ge han lugnande,han kröp som en sköldpadda på golvet efter väggen,så jag fick ta han å lämna in han i buren efter lugnande,gud va jag mådde dåligt när ja lämna han:(((((
vi åkte ut till mamma undertiden å fick kanon väder,davine sov 2 timmar ute så vi satt å sola,å nu är båda brända med mkt mer färg än när vi kom:))
sen skulle vi hämta zizo,gud så härligt trotts narkos å allt så va han överlycklig av att se mig,han skrek å pep å hoppa upp i knät nästan:))så inte va han arg att ja lämnat han inte:)va skönt å se,va rädd han skulle vara helt off å borta,men samma glada zizo fick vi tillb,med 2 sporrar mindre,å ja nu får ni bild bevis på värdens största tratt=D
han har strl mindre hemma med han är så vig så han lyckades komma åt ändå men kika detta=P

Kommentarer
Postat av: simone

hehe tjusig parabol ;D

2010-06-03 @ 16:56:32
Postat av: angelica

hahahhah mena det ju=P hitta dem ingen större liksom:D

2010-06-03 @ 17:41:33
Postat av: Katrin

men gubben då, hehe. Blir nog skönt för honom att slippa den sen.. men han ser ju bara för rolig ut =)

2010-06-03 @ 18:01:25
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hehehe, men gud vilken stor!

2010-06-03 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0