mitt efterlängtade klädpaket:)))

Davine

Randig Hello kitty tunika
Ceris t-shirt
ceris långärmad
Barbapappa randiga byxor
barba pappa tröja en rosa och en svart
set med hello kitty lilla vit prickigt
rosa leopard tunika
lila korta thigts (hade köpt sånna men alltid bra med extra,glömde att aj bestält)
lila tunika med ebra på..blidde dubbelt där med..glömsk
blommigt pannband

kevin

mjukis byxor
mjukis shorts

Elias

mjukisbyxor
mjukis shorts
star wars t-shirt
yooda munktröja

jag

jeans leggins
en tunika
en tröja
en kjlänning
2 likadana linnen,av nån anledning..haha

Mick

en munk tröja
t-shirt


gud va skönt nu fick ja fylla på det som saknades och gjorde inget att ja fick dubbelt av Davines sätt med zebran,sååå himla fint!

Nyss vart ute med barnen och från en klar himel kom en riktig regnskur bara så där=O haha vart kom den ifrån då? skumt!

Mick han vilar lite han grabbarna utanför å spelar fotboll,Davine recar runt i gå stolen och här hamnade jag..
ska göra lite kaffe tänkte jag:)



Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh, nu får du säga åt ungarna dina att mannekänga så man får se deras nya outfits;D

2010-06-14 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0