mångsidig

ja det kan vi mammor vara ibland,har tagit ner gå stolen i tvättstugan så jag kan tvätta,
elias och davine lekte jaga därnere och "titut" bakom sängkläderna på tork,gullungar.
Ja dert går bara man vill:)

maten i ugnen  till barnen nu,se om kev dyker upp strax i ren stress till fotbolls träningen,
man ser inte mkt av han inte å mindre lär det bli nu när sommarlovet börjar imorgon,men visst ja vill ni höra NÅ SÅ SJUKT? föräldrarna får inte vara med på skolavslutningen,va fan är det för tokerier?!
Kevins första skolavslutning och vi får inte vara med,barnen ska ha avslutning sj,för vi får inte plats,VÄNLIGEN RESPEKTERA DETTA=O herre gud va sjukt,såå jävla irriterad som man sett fram emot denna avslutning,för att inte få vara med:((((((( skit äckel skola!!!!!!!

Invänta Mick sen tänker jag smita iväg en sväng på kaffe hos min gamla granne,jag känner att gud va skönt om ja får komma iväg sj en sväng,va ju inte igår och inte i förrgår heller,så det har jag gjort mig förtjänt av tycker jag efter den här dagen..

ne nu ska jag leka lite med mina små barn som leker så snällt på golvet:)

Tänkte på det Davine börjar på dagis i oktober,vart har tiden tagit vägen=O hon va ju nyss 3 veckor liten...
kära nån vad fort tiden går när man har barn!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0