lite uppdate

Midsommar: firade vi hemma hos Tom och Lina med massa bål,grillat och kubb:) jätte trevligt,barnen hade vi lämnat hos mammsan i skutskär,dem skulle 'äta riktig midsommar middag å va ute så inte led dem inte:) och vi hade det bra,kom vell hem vid 3 kanske,vaknade vid 1 och åkte med simone och hämta barnen vidare till...

 

 

Tanja och johan:där det bjöds på grillat igen...mums!!!! vi alla va där och barnen med,spelade kubb och poker..

va riktigt trevligt det med:) fast den här gången van mitt lag på kubb gämfört mot dagen före=P

 

Söndag:va vi bara hemma och tog det lugnt..va ganska död då kan ja säga:) sena n'ätter 2 dagar irad:)

 

Måndag:tog vi och packade ihop barnen och åkte till hedåsen och sola och badade,skönt,köpte med ett parasoll till davine så hon kunde få skugga:)sen åkte vi till skutan en sväng..hämta lite kvarglömda saker och så..såå jäkla varmt igår!!!

idag:Nu är jag nyss hemkommen från stranden,efter massa sol med simone:) gud va skönt!! utan barn och bara ligga och pressa...men nu har mick dragit med bröderna sina och fiskat,jag ska fortsätta städa där mick sluta,sen kanske ge mig på att slänga upp tapeterna i köket,men det får allt bli när Davine sover!

måste läsa lite hur man gör med mönsterpassning bara:) så får ni kort på det sen...jäkel va det bränns på mig nu,fått massa fär och massa fräknar i fejan=Pne nu ska jag göra korv med bröd åt barnen...

 

ha det bra!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0